Новости проекта
С Новым годом и Рождеством!
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

ИНСТРУКЦИЯ О ПРОПУСКНОМ РЕЖИМЕ

Дата: 22 ноября 2019 в 21:11, Обновлено 19 ноября 2021 в 11:42

Дадатак 1

да загада дырэктара

31.08.2021 №

ІНСТРУКЦЫЯ

Аб арганізацыі прапускнога рэжыму ва ўстанове адукацыі

1. Агульныя палажэнні

1.1. Сапраўдная інструкцыя распрацавана ў адпаведнасці з патрабаваннямі па пытаннях забеспячэння комплекснай бяспекі ўстаноў адукацыі, вызначае арганізацыю і парадак ажыццяўлення прапускнога рэжыму ва ўстанове адукацыі ў мэтах забеспячэння грамадскай бяспекі, папярэджання магчымых тэрарыстычных, экстрэмісцкіх акцый і іншых супрацьпраўных праяў у дачыненні да навучэнцаў, якія працуюць ўстановы адукацыі.

1.2. Прапускны рэжым усталёўваецца ў мэтах абароны аб'ектаў адукацыі ад супрацьпраўных замахаў і забеспячэння бяспечных умоў знаходжання навучэнцаў і якія працуюць ўстановы адукацыі.

1.3. Прапускны рэжым забяспечваецца сукупнасцю мерапрыемстваў і правілаў, якія выключаюць магчымасць бескантрольнага ўваходу (выхаду) навучэнцаў, якія працуюць, наведвальнікаў, ўезду (выезду) транспартных сродкаў, вынасу (вынасу), увозу (вывазу) маёмасці, матэрыяльных каштоўнасцяў на аб'ект адукацыі (з аб'екта адукацыі).

1.4. Унутрыаб'ектны рэжым усталёўваецца ў мэтах забеспячэння мерапрыемстваў і правілаў, што выконваюцца асобамі, якія знаходзяцца на тэрыторыі і ў будынку ўстановы адукацыі, у адпаведнасці з патрабаваннямі ўнутранага працоўнага распарадку і пажарнай бяспекі.

1.6. Патрабаванні гэтай інструкцыі распаўсюджваюцца ў поўным аб'ёме на ўсіх наведвальнікаў, якія працуюць, навучэнцаў, бацькоў (законных прадстаўнікоў) і асоб, якія суправаджаюць навучэнцаў у частцы якая тычыцца іх.

1.7. Дадзеная інструкцыя даводзіцца да ўсіх якія працуюць пры правядзенні ўступнага, першаснага і паўторных інструктажоў пад роспіс. Навучэнцы, бацькі (законныя прадстаўнікі) павінны быць азнаёмлены з правіламі ўнутранага распарадку для навучэнцаў і сапраўднай інструкцыяй. У мэтах азнаямлення наведвальнікаў з зацверджаным прапускным і ўнутрыаб'ектавым рэжымам сапраўдная інструкцыя (выпіска з сапраўднай інструкцыі) размяшчаецца на інфармацыйным стэндзе на першым паверсе ў даступным месцы.

1.8. У мэтах забеспячэння пажарнай бяспекі навучэнцы, якія працуюць, бацькі, наведвальнікі абавязаны няўхільна выконваць патрабаванні інструкцыі аб мерах пажарнай бяспекі ва ўстанове адукацыі.

2. Арганізацыя прапускнога рэжыму

2.1. Арганізацыя і кантроль за выкананнем прапускнога і ўнутрыаб'ектнага рэжыму ўскладаецца на намесніка дырэктара па вучэбнай рабоце.

2.2. Непасрэднае ажыццяўленне прапускнога рэжыму ва ўстанове адукацыі ўскладаецца на дзяжурнага адміністратара (дзяжурных настаўнікаў•, вахцёра, вартаўніка, гардэробшчыка, прыбіральніка памяшканняў, іншага працуе ўстановы адукацыі, прызначанага загадам кіраўніка, (далей - работнікі аховы) згодна з зацверджанага графіка.

2.3. Дзверы запасных выхадаў абсталююцца лёгка адкрываюцца знутры трывалымі заваламі (зашчапкамі) і замкамі. Падчас адукацыйнага працэсу дзверы запасных выхадаў павінны быць зачыненыя знутры на лёгка адкрываюцца завалы (зашчапкі). У начны час, у выхадныя і святочныя дні дзверы запасных выхадаў павінны быць зачыненыя на ключ.

2.4. Ключы ад запасных выхадаў захоўваюцца: адзін камплект - на пасадзе аховы, другі камплект - у загадчыка гаспадаркі (кіраўніка або намесніка ўстановы адукацыі).

2.5. Запасныя выхады (вароты) адкрываюцца толькі з дазволу кіраўніка (намесніка), а ў іх адсутнасці - з дазволу дзяжурнага адміністратара.

На перыяд адкрыцця запаснога выхаду (варот) кантроль за іх ажыццяўляе твар, яго якая адкрывае.

2.6. Ўваходныя дзверы устаноў адукацыі ў начны час, у выхадныя і святочныя дні павінны быць зачыненыя пастаянна. Ўваходныя дзверы устаноў дашкольнай адукацыі абсталёўваюцца званкамі, кодавымі замкамі (дамафонамі). Ўваходныя дзверы ўстановы дашкольнай адукацыі, выхады з тэрыторыі, запасныя выхады павінны мець затвор на вышыні, недаступнай дзіцяці, пастаянна зачыняцца.

2.8. Ва ўстановах адукацыі, уваходныя дзверы якіх абсталяваны дамафонамі, неабходна вызначыць парадак выдачы ключоў ад дамафона, правесці навучанне з работнікамі, якія маюць ключы, па правільным выкарыстанні дамафона.

2.9. Асноўныя пункты пропуску абсталююцца пастамі аховы.

2.10. Пасты аховы абсталёўваюцца камплектам дакументаў па арганізацыі фізічнай аховы ўстановы адукацыі, пры неабходнасці спісамі навучэнцаў па групах, класах, якія працуюць, дакументамі па арганізацыі прапускнога рэжыму, інструкцыямі і памяткамі па дзеяннях пры выяўленні магчымых пагроз бяспекі, узнікненні надзвычайных сітуацый, аб парадку паведамлення аб тым, што здарылася, прымянення кнопкі трывожнай сігналізацыі, эксплуатацыі аўтаматычнай пажарнай сігналізацыі, сістэмы відэаназірання, тэлефоны аварыйна-выратавальных службаў, падраздзяленняў МНС.

2.11. Пасты аховы абсталююцца ўстойлівай тэлефоннай сувяззю, FМрадиоприемниками, сістэмамі відэаназірання, кнопкамі трывожнай сігналізацыі, якія функцыянуюць у дзённы і начны час, сістэмамі пажарнай аўтаматыкі, сістэмамі аўтаматычнага кантролю допуску (электроннымі сістэмамі пропуску).

2.12. Праход якія працуюць, навучэнцаў, бацькоў (законных прадстаўнікоў), іншых наведвальнікаў у будынак установы адукацыі ажыццяўляецца па прад'яўленні дакумента, які сведчыць асобу праз пост аховы, з рэгістрацыяй ў адпаведным часопісе .

2.13. Пры наяўнасці ва ўстанове адукацыі абсталяванай сістэмы аўтаматычнага кантролю допуску (электроннай сістэмы пропуску) неабходна ажыццяўляць допуск працуючых, якія навучаюцца пры прад'яўленні электроннага пропуску (індывідуальнай карты).

2.14. На аб'ектах з кругласутачным знаходжаннем людзей (дзіцячыя аздараўленчыя лагеры, інтэрнаты, інтэрнаты, дзіцячыя дамы, установы дашкольнай адукацыі з групамі кругласутачнага знаходжання і т.п.) неабходна прадугледзець выкарыстанне разавых пропускаў для наведвальнікаў, вызначыць форму пропускаў і парадак іх выдачы, дадаткова распрацаваць інструкцыю аб прапускным рэжыме ў той ці іншай установе.

2.15. Доступ у будынак устаноў агульнай сярэдняй і дашкольнай адукацыі, выхаванцы, якія навучаюцца, бацькі (законных прадстаўнікоў), пачынаецца за 30 хвілін да пачатку працы ўстановы адукацыі і заканчваецца праз 30 хвілін пасля заканчэння працы ўстановы адукацыі, згодна з устаноўленымі правіламі ўнутранага працоўнага распарадку (правілам унутранага распарадку для навучэнцаў) установы адукацыі (дадаткова доступ ва ўстановы можа вызначацца загадам па ўстанове).

2.16. Доступ у будынак устаноў дашкольнай адукацыі выхаванцаў, бацькоў (законных прадстаўнікоў), іншых наведвальнікаў пачынаецца і заканчваецца ў адпаведнасці з рэжымам работы ўстановы дашкольнай адукацыі (вызначаецца загадам па ўстанове).

2.17. Забараняецца ажыццяўляць пропуск асоб з вонкавымі прыкметамі алкагольнага ап'янення або стану, выкліканага спажываннем наркатычных сродкаў, псіхатропных, наркатычных сродкаў, псіхатропных, таксічных або іншых

2.18. На тэрыторыі ўстановы адукацыі забараняецца:

- знаходжанне асоб у нецвярозым стане;

- распіццё спіртных напояў;

- курэнне;

- гандаль;

- выгул жывёл.

2.19. У будынку і на тэрыторыі ўстановы адукацыі забараняецца захоўваць і выкарыстоўваць:

- агнястрэльную зброю любога віду, газавае зброю, боепрыпасы любога выгляду, выбуховыя рэчывы (альбо імітатары або муляжы);

- алкагольныя, слабаалкагольныя напоі, піва, Тытунёвыя вырабы, электронныя сістэмы курэння, вадкасці для электронных сістэм курэння, сістэм для спажывання тытуню, наркотыкі, іншыя адурманьваючыя сродкі, хімічныя рэчывы і яды;

- запалкі, запальніцы, лёгкаўзгаральныя рэчывы

- аэразольныя балончыкі з рэчывамі раздражняльнага дзеянні;

-халодную зброю, колючыя, якія сякуць, рэжучыя прадметы (альбо іх імітатары або муляжы);

- прыналежнасці для азартных гульняў.

3. Парадак пропуску навучэнцаў і бацькоў ва ўстанову адукацыі

3.1 Пропуск навучэнцаў ажыццяўляецца праз цэнтральны ўваход, у асаблівых выпадках праз запасныя выхады.

3.2. У выпадку спазнення навучэнцы (выхаванцы ўстаноў дашкольнай адукацыі з бацькамі) прапускаюцца ва ўстанову адукацыі з дазволу дзяжурнага адміністратара (работніка аховы).

3.3. Пасля заканчэння часу, адведзенага для ўваходу навучэнцаў на заняткі або іх выхаду з заняткаў, работнік аховы абавязаны вырабіць абыход тэрыторыі ўстановы адукацыі, а дзяжурны адміністратар - агляд унутраных памяшканняў на прадмет выяўлення старонніх, выбухованебяспечных і падазроных прадметаў.

3.4. Знаходжанне навучэнцаў у будынку ўстановы агульнай сярэдняй адукацыі пасля заканчэння заняткаў ажыццяўляецца са згоды бацькоў і пад кантролем выхавальніка групы падоўжанага дня, педагога дадатковай адукацыі, настаўніка ці класнага кіраўніка.

3.5 сыходзіць з установы адукацыі да заканчэння заняткаў навучэнцам дазваляецца толькі на падставе асабістага дазволу настаўніка (куратара) або прадстаўніка адміністрацыі.

3.6. Выхад навучэнцаў установы адукацыі на вуліцу падчас правядзення ўрока фізкультуры, працы, экскурсіі ажыццяўляецца толькі ў суправаджэнні педагога.

3.7. Навучэнцы, якія наведваюць гурткі, секцыі, факультатывы, дапускаюцца ва ўстанову адукацыі згодна з раскладам заняткаў і пры суправаджэнні настаўніка дадатковай адукацыі.

3.8. Дзяцей дашкольнага ўзросту бацькі (законныя прадстаўнікі) павінны перадаць выхавальніку дашкольнай адукацыі, а ў выпадку яго адсутнасці - іншаму педагагічнаму работніку, які ажыццяўляе прыём выхаванцаў групы.

3.9. Забіраць дзіця з установы дашкольнай адукацыі павінны яго бацькі (законныя прадстаўнікі). У выпадку, калі існуе аб'ектыўная прычына, па якой яны не могуць забіраць дзіця з установы дашкольнай адукацыі (хвароба, службовая камандзіроўка, графік працы і т. п.), гэта могуць ажыццяўляць іншыя асобы (бліжэйшыя сваякі) на падставе заявы бацькоў (законных прадстаўнікоў) выхаванца на імя кіраўніка ўстановы дашкольнай установы.

3.10. Забараняецца аддаваць выхаванцаў асобам, якія не дасягнулі 16 гадоў і асобам, якія знаходзяцца ў алкагольным або наркатычным стане.

3.11. Бацькі (законныя прадстаўнікі) навучэнцаў могуць быць дапушчаныя ва ўстанову адукацыі з рэгістрацыяй у часопісе рэгістрацыі наведвальнікаў (часопіс павінен быць прашыты, старонкі ў ім пранумараваны, на першай старонцы робіцца запіс пра дату, калі ён пачаты, замена, канфіскацыя старонак не дапускаецца ) : 3.12. Кіраўнік установы адукацыі (намеснік кіраўніка) павінен папярэдзіць работнікаў аховы пра час і месца запланаваных сустрэч з бацькамі (законнымі прадстаўнікамі), правядзення бацькоўскіх сходаў, святаў і т. п.

3.13. Праход бацькоў, якія суправаджаюць дзяцей на заняткі і забіраюць іх з заняткаў, можа ажыццяўляцца без запісу ў часопіс уліку наведвальнікаў.

3.14. Бацькам (законным прадстаўнікам) забараняецца праходзіць ва ўстанову адукацыі з буйнагабарытнымі торбамі (пакетамі, скрынкамі і т.п.). Сумкі (пакеты, скрынкі і т. п.) неабходна пакінуць на пасадзе аховы і дазволіць іх агледзець работніку аховы.

3.15. Бацькі (законныя прадстаўнікі), якія прыйшлі сустракаць дзяцей па заканчэнні ўрокаў, павінны чакаць іх на вуліцы або ў паста аховы ва ўстанове адукацыі.

4. Парадак пропуску працуючых ва ўстанову адукацыі

4.1. Якія працуюць праходзяць у будынак установы праз цэнтральны ўваход без прад'яўлення дакументаў, якія сведчаць асобу, у адпаведнасці з графікам працы, зацверджаным кіраўніком установы адукацыі, з абавязковай рэгістрацыяй у часопісе ўліку ра6очего часу:

4.2. Якія працуюць павінны прыбываць ва ўстанову адукацыі не менш чым за 15 хвілін да пачатку свайго працоўнага часу.

4.3. Допуск якія працуюць у будынак установы адукацыі ў непрацоўны час ажыццяўляецца з дазволу кіраўніка ўстановы адукацыі на падставе дакладной запіскі намесніка кіраўніка. Спіс асоб з ліку работнікаў установы адукацыі, якім дазволены доступ у будынак установы адукацыі ў непрацоўны час, даводзіцца да ведама работнікаў аховы.

4.4. Кругласутачны доступ у будынак установы адукацыі дазваляецца:

- кіраўніку ўстановы адукацыі;

- намесніку кіраўніка па гаспадарчай рабоце (загадчыку гаспадаркай).

4.5. Рабочым (прыбіральшчыкі вытворчых і службовых памяшканняў) дазволена знаходзіцца ў будынку ўстановы згодна са штатным раскладзе.

5. Парадак пропуску наведвальнікаў ва ўстанову адукацыі

5.1. Кругласутачны доступ у будынак установы адукацыі

дазваляецца персаналу абслуговых арганізацый пры ўзнікненні аварыйных сітуацый, а таксама асобам, якія ажыццяўляюць . ахову аб'екта (работнікі аховы ўстановы адукацыі).

5.2.Доступ у будынак установы адукацыі службовых асоб органаў дзяржаўнага нагляду, праваахоўных органаў, органаў улады, вышэйстаячых і абслугоўваюць арганізацый, іншых наведвальнікаў ажыццяўляецца пры прад'яўленні дакумента, які сведчыць асобу, з рэгістрацыяй дадзеных наведвальнікаў работнікам аховы ў часопісе рэгістрацыі наведвальнікаў з указаннем мэты іх наведвання.

5.3. Пропуск наведвальнікаў (асоб, якія не звязаных з адукацыйным працэсам, а таксама наведваюць ўстанова па службовай неабходнасці: фатографаў, арганізатараў забаўляльных мерапрыемстваў, тэатральных касіраў і т. п. ) у будынак установы адукацыі падчас адукацыйнага працэсу дапускаецца толькі з дазволу кіраўніка ўстановы адукацыі (асобы, якая яго замяняе), а ў іх адсутнасці-дзяжурнага адміністратара, з запісам у часопісе рэгістрацыі наведвальнікаў.

5.4.Работнік аховы абавязаны інфармаваць кіраўніка ўстановы адукацыі аб наведвальніку, ажыццявіць выклік па тэлефоне службовай асобы на пасаду аховы.

5.5. Перамяшчэнне наведвальнікаў у будынку ўстановы адукацыі ажыццяўляецца ў суправаджэнні работніка або дзяжурнага адміністратара ўстановы адукацыі.

5.6. Пры правядзенні семінараў, нарад, метадычных аб'яднанняў, канферэнцый, аглядаў, конкурсаў і т.п. допуск наведвальнікаў ( слухачоў, удзельнікаў) ажыццяўляецца па спісе, складзеным і падпісаным адказным асобай за дадзенае мерапрыемства і ўзгодненае з кіраўніком установы адукацыі (асобай, якая яго замяняе). Кожны наведвальнік павінен паставіць свой подпіс у спісе. Адказная асоба за правядзенне мерапрыемства робіць запіс у часопісе рэгістрацыі наведвальнікаў з указаннем колькасці наведвальнікаў.

5.7. Групы асоб, якія наведваюць установу адукацыі з мэтай экскурсіі, удзелу ў масавых мерапрыемствах і т. п., дапускаюцца ў будынак установы адукацыі па своечасовым ўзгадненні з кіраўніком або асобай, якая яго замяняе, пры прад'яўленні спісу наведвальнікаў, заверанага пячаткай і подпісам кіраўніка ўстановы адукацыі, які накіраваў групу.

5.8. Для асоб, якія пражываюць у інтэрнатах, усталёўваецца прапускная сістэма, выдаюцца пастаянныя пропуску. Пры ўваходзе ў інтэрнат пражывае павінен здаць пропуск на пасаду аховы (пропуск захоўваецца ў спецыяльна адведзеным месцы). Пры выхадзе з інтэрната пропуск выдаецца на рукі пражываючаму.

5.9. Пры размяшчэнні ў інтэрнаце для часовага пражывання знаходзяцца, якія знаходзяцца ў камандзіроўцы, гасцей і т. п., неабходна выдаваць часовыя пропуску, тэрмін дзеяння і парадак афармлення якіх вызначаецца кіраўніком (як правіла, на час знаходжання).

5.10. Усе работы па правядзенні рамонту або рэканструкцыі памяшканняў (сетак, вузлоў і т.п.) ва ўстанове адукацыі ў абавязковым парадку згодаў•кіраўнік (асобай, якая яго замяняе).

5.11. Пры выкананні ва ўстанове адукацыі будаўнічых і рамонтных работ, допуск рабочых ажыццяўляецца па спісе падраднай арганізацыі, узгодненаму з кіраўніком. Вытворчасць работ ажыццяўляецца пад кантролем намесніка дырэктара па гаспадарчай працы (загадчыка гаспадаркі) установы адукацыі або іншай асобы, прызначанага загадам кіраўніка.

5.12.У выпадку ўзнікнення канфліктных сітуацый, звязаных з допускам наведвальнікаў у будынак установы адукацыі, работнік аховы дзейнічае па загаду кіраўніка ўстановы адукацыі або асобы, яго замяняе.

6. Агляд рэчаў наведвальнікаў

6.1. Буйнагабарытныя прадметы, скрыні, скрынкі праносяцца ў будынак установы адукацыі пасля праведзенага, са згоды іх уладальніка, агляду, які выключае пранос забароненых прадметаў у будынак установы адукацыі (выбуховыя рэчывы, халодная і агнястрэльная зброя, наркотыкі і т.п.) і высвятлення прызначэння праносяцца прадметаў.

6.2. Пры наяўнасці ў наведвальнікаў буйнагабарытнай ручной паклажы работнік аховы ўстановы адукацыі прапануе агледзець яе і пакінуць на вахце. У выпадку адмовы работнік аховы, ацаніўшы абстаноўку, інфармуе кіраўніка (намесніка) і дзейнічае па яго ўказанням, пры неабходнасці выклікае падраздзяленне АУС па тэл.102 або ужыўшы кнопку трывожнага выкліку.

6.3. Вынас матэрыяльных каштоўнасцяў дазваляецца на падставе дакументаў, завераных кіраўніком установы адукацыі.

7.Парадак пропуску на тэрыторыю

транспартных сродкаў.

7.1.Парадак уезду-выезду аўтатранспарту на тэрыторыю ўстановы адукацыі ўстанаўліваецца загадам кіраўніка ўстановы адукацыі.

7.3. Допуск школьнага аўтобуса на тэрыторыю ўстановы дапускаецца згодна з загадам установы, паркоўка на тэрыторыі прыватных аўтамашын забаронены.

7.4. Праезд службовага аўтатранспарту (спецтранспарту) (для дастаўкі прадуктаў харчавання, вывазу цвёрдых бытавых адходаў, сыпкіх матэрыялаў, макулатуры, металалому, пры вытворчасці будаўнічых, рамонтных работ і інш.), ажыццяўляецца згодна з графікам або па заяўцы ўстановы адукацыі.

7.5. Службовы аўтатранспарт па дастаўцы абсталявання і матэрыялаў, у тым ліку які прыбыў па заяўцы адміністрацыі ўстановы адукацыі, прапускаецца на тэрыторыю ўстановы адукацыі пасля прад'яўленні кіроўцам суправаджальных дакументаў (таварна-транспартнай накладной, пуцявога ліста, лісты, заяўкі, нарада і інш.) і дакументаў, якія сведчаць асобу.

Спіс аўтатранспарту, якому дазволены ўезд на тэрыторыю, вызначаецца загадам кіраўніка і яго копія знаходзіцца ў работніка аховы. Уезд аўтатранспарту, не прадугледжанага спісам, дазваляецца толькі з дазволу кіраўніка (а ў яго адсутнасць - намесніка).

.

7.6.У выпадку, калі з кіроўцам у аўтатранспарце ёсць пасажыр, да яго прад'яўляюцца патрабаванні па пропуску ва ўстанову адукацыі старонніх асоб (наведвальнікаў).

7.3.Вароты для ўезду-выезду аўтатранспарту на тэрыторыю ўстановы адукацыі адкрывае работнік аховы толькі па ўзгадненні з кіраўніком установы адукацыі.

7.8. Рух аўтатранспарту па тэрыторыі дазволена з хуткасцю не больш за 5 км/ч.

7.9.Паркоўка аўтамашын, якія даставілі ТМЦ, прадукты ажыццяўляецца ў запаснога выхаду з захаваннем усіх мер бяспекі і ПДР пад кантролем загадчыка гаспадаркай 9или прызначанага работніка).

7.10. У выхадныя, святочныя дні і ў начны час допуск аўтатранспарту на тэрыторыю аб'екта адукацыі ажыццяўляецца з пісьмовага дазволу кіраўніка ўстановы адукацыі (асобы, якая яго замяняе) з абавязковым указаннем прозвішчаў адказных асоб, часу знаходжання аўтатранспарту на тэрыторыі ўстановы адукацыі, мэты знаходжання.

7.11. Аб усіх выпадках працяглага знаходжання на тэрыторыі або ў непасрэднай блізкасці ад установы адукацыі транспартных сродкаў, якія выклікаюць падазрэнне, работнік аховы інфармуе кіраўніка (твар яго якое замяняе) і пры неабходнасці, па ўзгадненню з кіраўніком установы адукацыі (асобай, яго які замяняе), інфармуе тэрытарыяльны орган унутраных спраў па тэлефоне 102.

7.12. Пры стыхійных бедствах, пажарах, няшчасных выпадках і іншых надзвычайных сітуацыях, а таксама пры раптоўным узнікненні станаў, якія патрабуюць экстранага або неадкладнага ўмяшання, спецыяльны транспарт (пажарныя машыны, аўтатранспарт аварыйных брыгад, машыны хуткай дапамогі, органаў унутраных спраў і т.п.) прапускаецца на тэрыторыю ўстановы адукацыі бесперашкодна.

8. Парадак пропуску і дзеянні пры узнікненні надзвычайных

і няштатных сітуацый

8.1. У выпадку выяўлення асобы (асоб), які прадстаўляе патэнцыйную пагрозу бяспецы для навакольных (праносячы прадметы і рэчывы, забароненыя да свабоднага звароту, лёгкаўзгаральныя, выбухованебяспечныя рэчывы, спіртазмяшчальныя вадкасці, рэчывы і вадкасці таксічнага дзеяння), парушэнні грамадскага парадку, відавочнай праявы агрэсіўнасці і дзеянняў крымінальнага характару на тэрыторыі ўстановы адукацыі староннімі, работнік аховы (асоба, якая выявіла пагрозу) абавязаны неадкладна прывесці ў дзеянне кнопку трывожнай сігналізацыі, не дапушчаючы прамога  кантакту  з парушальнікамі грамадскага парадку, інфармаваць кіраўніка ўстановы адукацыі і тэрытарыяльны аддзел унутраных спраў па тэлефоне 102.

8.2.Дзеянні асобы, якая адказвае за пропуск аўтатранспарту, у выпадку ўзнікнення пазаштатных сітуацыі аналагічныя дзеянням асобы, асобы ажыццяўляе прапускны рэжым у будынку ўстановы адукацыі.

8.3. Пропуск у будынак установы адукацыі пры надзвычайных сітуацыях абмяжоўваецца для ўсіх асоб, акрамя за дзейных у ліквідацыі НС.

8.4. Пасля ліквідацыі НС арганізацыя прапускнога рэжыму аднаўляецца.

9. Адказнасць за арганізацыю і выкананне прапускнога і ўнутрыаб'ектавага рэжыму ва ўстанове адукацыі

9.1.Адказнасць за арганізацыю прапускнога рэжыму і ўнутрыаб'ектнага рэжыму на аб'ектах адукацыі ўскладаецца на кіраўніка ўстановы адукацыі, у яго адсутнасці на намесніка прызначанага загадам, асоб якія ажыццяўляюць прапускны рэжым.

9.2.Адказнасць за захаванне прапускнога рэжыму на тэрыторыі ўстановы адукацыі, а таксама парадак увозу (вывазу), вынасу (вынасу) матэрыяльных каштоўнасцяў ускладаецца на работнікаў, ажыццяўляючых прапускны рэжым.

                

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.